Η νόμοι της διαφήμισης στην Αμερική επιτρέπουν ευθέως την σύγκριση μεταξύ προιόντων και εταιριών, φτιάχνοντας ένα τοπίο που επιτρέπει “τολμηρές” διαφημίσεις χωρίς προβλήματα.
Xαρακτηριστικά παραδείγματα αυτά των Coca Cola vs Pepsi όπως αυτό:
Η αυτό (δεν βρίσκεται πουθενά σε καλύτερη ανάλυση)
Ένα ακόμα παράδειγμα επιτυχημένης “επιθετικής” διαφήμισης ήρθε εχθές από την Samsung. Σε ένα δυνατό και καλογυρισμένο spotακι δείχνει να “ωριμάζει” ένας καταναλωτής και μετά από χρόνια στα σαλόνια των i-Phone το γυρίζει σε Samsung (Android).
Δείτε το βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=R59TevgzN3k